fesst,

Tjaaa :D <3
Nu är jag äntligen hemma och allt, och det här lär bli ett långt inlägg, bara så ni vet ;) höhö.
Aja, precis när jag skulle ringa nisse, och kolla hur de blev med filmkvällen, så ringer han och säger att vi ska åka på festen iallafall.
Så det var bara att slänga ner massa saker i väskan & dra, inte ett dugg klarfixad.
Aja, när vi klev av bussen, någon bit från knivsta eller så, fick john&jag skjuts utav biffen till nean, men vi körde fel, så satt och åkte i hundra år, så mitt hår va väldigt fint, ännu en gång när jag kom dit ;] hah.
Hade skapligt kul ett bra tag, ända tills jag började spy.
Först spydde jag nere, så hela mina kläder blev ner spydda, lite av anderssons byxor & sen tror jag att det var mickes fötter, höhö.
Ah, sen satt jag uppe på toan över en och en halv timme, höll på att decka, men nisse&robin kom in och höll mig sällskap, såre räddade mig ifrån det ivarjefall :D.
Sen när man tillslut mådde bättre, skämdes jag som fan, före första för jag tycker synd om nean, &sen för jag drack utåthelvette lite, tror inte jag har druckit så lite på någon fest förr :s. Fast hade knappt ätit något, men det har jag inte gjort vissa gånger förr heller så ..
Aja, och sen även för man gick och stank spya.
Så var väldigt låg resten utav tiden, och idag äkte vi väll därifrån vid tre.
Åt på subways, träffade ella & tog bussen hem.
Sluuuuuuuuut.
Nu har jag precis duschat, har ju liksom känt mig något sjukt äckligt hela tiden, hade bara extra tröja med mej.
pussssssss!


Hej suddig bild, tralala.
tack för alla för kvällen igår fördendelen, inte för att någon dom var där läser det här, men iallafall :)<3.

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Taack :D

2009-09-20 @ 20:36:59
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Jonna - ♥ Priceless ♥

bara kul :D

men men, inget tvång ;)

2009-09-20 @ 21:04:12
URL: http://jtiptop.blogg.se/
Postat av: tessh

jag läser din blogg hela tiden & jag va vist med, sötnos :)<3

2009-09-21 @ 15:06:39
URL: http://theresseohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0