Sjukt trött, godnatt <3

Hejj gullungar :*<3
Herregud vad jag är trött, det är helt sjukt!
Så ska väll börja gå och lägga mig snart tror jag ..
Har knappast blivit klar med svenskan, men det var 12 sidor att skriva rent så ;) har bara skrivit rent 2, haha.
Måste färga mitt hår någon dag, haha, men jag är så osäker på om jag ska göra det eller inte ..
Men aja, får ta och göra det nu i veckan, det värsta som kan hända att det blir fult och att det efter ett tag blir in riktiga hårfärg igen :).
Men måste verklligen sova nu, eftersom jag försov mig så himla mycket imorse ;$
pusss<3

Kommentarer
Postat av: Laila

Sötnos :) Ja allt är super, lite trött bara, saknar min pojkvän :P haha =)

2009-09-03 @ 00:24:40
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0