Ska man göra ny fb?

Tjenare snyggingar :D <3
Sitter här & typ pluggar, har inte fått mycket gjort, som vanligt, så nu måste jag köra på stenhårt, haha ;).
Aja, vet ni?
Jag har kommit på att ja ghar på toook för många vänner på facebook.
Fast är väll bara för jag bjuder in från msn, men iallafall.
Är rätt jobbigt faktiskt, för en hel del andledningar.
&plus, att alla andra borde tro att jag bara har blivit vän lite hit&fit med massa människor?
Så funderar på att göra en ny, eller, ha kvar den här, men testa göra en ny också, så får vi se vilken jag använder sen.
Hoho, pussss ;) <3.
Oredigerad bils osv.. , men pallade inte leta efter någon just nu.
Juste, ändrade förengångskull textstilen på rubrikerna, höll på att få ryck på den andra..

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

gulligt sagt av dig :)

2009-09-16 @ 18:55:00
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Vad kul, har lagt till dig på Bloglovin nu :) Så säg till när du har lagt till mig med!

2009-09-16 @ 19:24:20
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0