Magnus ikv tror jag :)

Hejj bästa :D <3
Skolan idag var fett tråkig -.-', tihi, jag var rätt låg, bara pga. mitt hår (a).
Men aja, somsagt så får jag leva med det ett litet tag ;)
Idag händer det väll kanske inte så mycket, ska nog till magnus ikväll med folk.
Kanske sover kvar, men tror inte det.
Har ingen aning om vad vi ska göra heller, men det får jag väll se ;)
Men ska typ duscha &lite sånt nu :)
pussar :* <3
Massa bilder från skolan;
Sofia
Alicia
Sofia
Elin
Elin&Sofia.
Sofia&Aniela

Sen tog jag lite bilder utav aniela, har inte frågat än :$
Men tror inte det gör så mycket (a).
Elin&Aniela
Hahaha! Erik&Henke
Haha! mini (a).
Sofia&Aniela.


Kommentarer
Postat av: anni <3

du får ta hur mcyket bilder du vill av mig ;) <33 puss

2009-09-05 @ 23:16:20
Postat av: Johhanna (:

sv aniela; hihi, okej, tack sötnos :D <33 pussss

2009-09-06 @ 13:45:34
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0