Bilder från igår.

Nu kommer lite bilder sen igår, typ från hela dan ;).
Men fler lär komma, tror jag ivarjefall.
Ni kan ju alltid hoppas på det bäst, <3.
Lia&Jag gungade i heby (a)
Sööötkatt (a)
Typ från fotbollen.
Påväg till tessh&robert i regnet, syns väll inte precis så bra, &jag lovar att det öster ner mycket mer än vare gjorde just då ;o höhö.

Lånade bilder från robert (a).
höhö.
Innan vi kom tid,  tessh&turken.
Billy
Alex&adde
Nea&Lisa
Sebbe
John&Nisse
Oscar&andersson
Biffen&Andersson, haha.
Lia&Tessh.
Sen är väll jag, oscar&andersson också med på bilden, men aja.
Lia&Jag
När vi hade åkt.
-Viktor städar
När vi hade åkt.
Lite folk.

Kommentarer
Postat av: jeppe:D

lätt snyggaste fotbollsplanen där;D

2009-09-14 @ 16:32:12
Postat av: Johhanna (:

sv; haha, klart ;)

2009-09-14 @ 17:05:22
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0