H&ms härfärg

Tja snyggingar ;) <3
Har egentligen inget att skriva, men känner att det behövs.
Mår helt skit, har vart rätt dålig rätt länge nu, och sen är det väll antagligen även en del sen igår, så då blir det exktra mycket ;), ifall ni fattar vad jag menar? ..
Aja, vet ni? H&ms hårfärg ska man aldrig köpa om man vill ha kvar färgen ett tag, jag färgade ju för lite mer en än vecka sen, och det har redan börjat komma fram fläckar ifrån min förra hårfärg.
Haha, men tror faktiskt jag ska färga om mitt hår senare igen, vet att jag klagade as mycket i början, men är mest för att man ser så jävla blek ut.
Men vi ska börja sola solarium nu, så det löser sig.
Men vi får se, fördendelen tycker jag att jag bara har långa inlägg hela tiden just nu ..
pusss sötnsar <3


Vet ni? Just såna här bilder tycker jag är gryymt tråkiga.
Finns liksom inget speciellt i den.
Även om jag använder många såna bilder, men det göre skit samma.

Kommentarer
Postat av: PiinkY♥

tack så mycket :)

2009-09-13 @ 22:10:30
URL: http://piinkyss.blogg.se/
Postat av: Stefan Bengtsson

Jasså? Är den dålig? Jag trodde h&m:s färger var riktigt bra... Vilken ferg färgade du?



kram/stefan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0