Våran klass är bääääst :D (a)

Jag skojja bara när jag sa att det skulle fixas sig, det funkar inte, så måste använda ie iallafall ;/
Aja, skolan idag var väll duglig (a).
Nu hade de satt upp reslutatet för klasskampen eller vare heter (?) för friidrotten, våran klass som är så jävla grum kom etta som vanligt (h), woho, vi har vunnit alla år nu :D
Erkänn att vi är bäst? :D (a) (h)

Aja, håller på med hälsotestet, kände mig ganska grym, gjorde 172 situps (a), sen slutade jag för det kändes ganska ovärt att fortsätta, haha.
Aja, engelska provet gick skit, fast kaaaanske kan lyckas få g, om jag har tur (a).
Pussss!


Nu ska jag försöka fixa det dumma problemet :D
pussssssssssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0