Halva lovet långt.

Tjohejsan!
Känns som om jag inte har gjort något alls på lovet, men har dock kommit på att jag har gjort saker varenda dag, höhö.
I onsdags blev det ingen Gävle, utan fick åka till Uppsala istället. Sen hände det absolut ingeting.
I torsdags däremot blev det att åka till Gävle, kom hem med två kanon fina tröjor :D eller något..
Ehum, i fredags följde jag med tre små pojkar till pellans någon gång på kvällen, slutade med att jag lärde sitta där till kl fem, uhu.
Igår blev det ännu en tripp till pellans, med ett par andra människor däremot. Sen blev det hem till Sjödin i tio min kanske, sen gå hem, och sedan sitta hemma hos Joel tills morgonen kom.
Idag har jag gjort lite stuff med Elin my friend :]
Ja, det var resten utav mitt lov de.
Nu i veckan kommer det vara fullt upp, men det skriver jag mera om imorgon eller så när internet borde komma :D
Åhå, långt inlägg, puss påer så länge! :D <3



Lite ont om bilder just nu, tror jag, men det får funka iallafall :D
Ähä, fint med två typ likadana ;) höhe.

Kommentarer
Postat av: men ROGER förfan !!! :D

sjuk vecka (y) ;)



haha, du måååååste bli bättre på namn ... :( hahah :D

hahah, jag tror dej inte, jag tror du älskar mej för att jag är så ful så i mitt sällskap ser du sjuuukt mkt snyggare ut än vanligt . hahaha :D <3

2010-04-12 @ 05:39:28
URL: http://eelinakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0