Dag 6- Min dag

Hehe, som ni kaaaanske märkte nu hoppade jag över två dagar nu, kommer antagligen göra så senare också, men kanske gör de senare istället, vi får se ;D

Iallafall så har jag ju haft en skit rolig dag, så vi kan ju köra den detaljerad, hehe.. Gick upp någon gång, åt frukost osv. Åkte bussen mot skolan vid halv sju. Hade första lektionen halv nio, samhällskunskap. Därefter matte, lunch, svenska och sen skulle jag egentligen ha idrott, men den skippade jag. Åkte till "stan" med Ellen och väntade på att Emma skulle sluta, hon kom. Vi skulle fika allihopa tror jag, men det blev bara jag och Ellen. Väldigt mysigt iallafall. Sen gick jag iväg på spanska, sen väntade jag på bussen i hundra år med Pontus som sällskap. Åkte hem i hundra år, dagen slut. Grattis till den som orkade läsa min otroligt roliga dag, ehehe. Jag är skit trött, puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

cool bild :)

2010-12-07 @ 23:05:37
URL: http://johhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0