Den nya designen är kommen

Haha, jätte fin jämförelse! Eller inte! Men orkade inte hålla på. Jaja, lite förändringar iallafall, inte någon jätte fin eller så men som jag sa tidigare, bättre än inget kanske :D

Eh, sen måste jag dock ändra storlek på alla bilder jag redan har, vilket jag fortsätter med någon annan dag. Fast helt ärligt vet jag inte hur stort jag ska ha, helst skulle jag nog vela ha bilderna i 750px men tro mig, finns många andledningar till att jag inte har det! Så vad tycker ni, ska jag ha 800px på bilderna (som nu) eller 700px (som tidigare)? vore tacksam om någon kunde ge sin åsikt :D jätte långt inlägg, pusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du jag har en fråga.

hur kan bilden i menyn vara utanför ??



kan du lägga ut ett tips??

2011-07-01 @ 14:37:06
URL: http://bellavideos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0