Jobbigt läge

Jag måste få säga att det är galet jobbigt att vara liten, inte för jag anser mig själv vara så liten som alla påstår men iallafall (a).
Aja, till saken, man hittar så gott som inga kläder alls som passar, allting går ner till knäna på en, super snyggt!
Var faktiskt flera saker jag redan hade tittat ut tills idag, men vilket absolut inget passade, usch och fy.
Haha, testade tom. två barn plagg, storlek 146-152 på både två, även de gick ner till knäna på mig.
Kanske var så att de skulle se ut så, men jag tycker själv att det ser galet fult ut så.
Aja, jag bara babblar medans ingen läser, puss! :D
Jag vill ha sommar nu!
Väldigt vacker bild, men aaaja.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

åååååååååh vill också ha sommar!!

2010-02-26 @ 01:16:22
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Elin (:

före första så jo, jag fick med mig strumobyxorna, men jag har inga pengar så det blir lite dumt, om du är med i matchen ? (;

och fär den delen vill jag också ha sommar!!!! :( <3

2010-02-26 @ 08:41:25
URL: http://eelinakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0