Tar en liten tripp till Uppsala.

Tjohejsan! :)
Va nära på att glömma att skriva, men jaja.
Åker in till uppsala med elin om en halvtimme ungefär, känns som år och dar sen man va dar ungefär :o
Finns tusen saker jag vill ha, men pengar har jag så gott som ingenting, eftersom jag måste ha till kameran synd nog.
Men det löser sig säkert! :D Sen har jag även lite presentkort, dock vet jag inte hur mycket det finns på de.
Skriver väll när jag kommer hem antar jag, puss!
Bild sen i höstas på mig och elin, det är sånt här man gör när man har tråkigt om nätterna, huhu.

Kommentarer
Postat av: Elin (:

tycker vi va ganska så stiliga den natten ;)<3

2010-02-25 @ 19:20:09
URL: http://eelinakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0