Tillbaka till bloggandet..

För att elin tvingar mig, usch och fy.
Alltså hon kör på utpressning, om inte jag bloggar, tänker inte hon heller göra det.
Dum liten flicka det där :*
Ehum, kommer långt ifrån uppdatera så mycket som jag gjorde förr, och har inga bilder ungefär så ..
Hade tänkt vänta med att börja blogga igen tills jag skaffat mig en kamera, men icke sa nicke (:
Ska fixa designen också, idag kanske, om jag orkar och kommer på något. Har haft den sen i juni eller juli förra året så, haha.
Aja, tjingeling! :D

Nu bjuder jag väldigt starkt på en bild sen tjejkvällen hos Sofia för några veckor sen, hittar inga bilder så.

(a)

 


Kommentarer
Postat av: Elin (:

herregud,

förförsta äre inte allste utpressning, det är en renare form av att få dig att inse att det är detta du är född till ! ungefär! :D ahaha

före andra har du visste bilder, pucko, före tredeje HATAR jag den här bilden ;o jag ska sluta vara med på bild ;(

före fjärde duger designen bra så länge :D den är otroligt vucker! :D

och före feeeemteee, så äre visste mellanrum, det ser lovlet ut pinglan :D

haha, pussssseliiii :D<3



blabla,

2010-02-24 @ 22:44:53
URL: http://eelinakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0