Tjohotjohej

Hej ni :D
Nu har jag som vanligt mycket att skriva nu när jag inte har något normalt internet och kan skriva oftare, men jaja ;)
Idag hade vi första spex uppvisningen, gick väll helt dugligt, ehe. Vi trodde att alla skulle tycka det var fett tråkigt, men har hört en hel del saker, vilket är bra :D (y).
Imorgon går vi på sommarlov, har dock inte fattat det än. Det är ju även så att våran bästa klass då splittras :( huhu. Men man får väll hoppas på en bra klass i höst :)
Sen så har jag hittat ett super duper jobb som jag ska söka i höst :D Får hoppas på att man får det bara, vilket inte alltid är det lättaste. Ehum, sen fick vi hem spexfotona idag, eller vad det du heter?! Såg förjävlig ut som vanligt & vi hade somsagt ett värdelöst tema, men annars så ;)
Nej, nu ska jag sluta skriva, hihi, puss!

Kommentarer
Postat av: elin

hihi, är fett sugen på att se spexet (a) kommer bli naiiiize ;)

hahaha, spexfotot, vilket jävla påhitt, haha du va iaf söt :D

sen att temat sög osv, det har vi ju bara att tacka våran fina klass för ;) haha

tycker du kommer ha tur i höst också ;)

nu ska jag sluta skriva, PPUSS <3

2010-06-10 @ 19:42:02
URL: http://eelinakerblom.blogg.se/
Postat av: Patrik

hmm spex? vaddå spex? det enda spex jag kan komma på är ett foto (A)

förklara för en dum unge nu haha :D

2010-06-11 @ 12:24:10
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0