Ännu en sak avklarad.

10 hål i öronen, det är vad jag nu har.
Efter att ha gått och skjutit upp att ta det andra hålet uppe i öret, fick jag fnatt och bara gjorde det nu :)
Så gott som lika mycket fail som förra, haha, men gjorde betydligt mycket mindre ont och gick kanon fort :)
Nu väntar bara det sista hålet, som ska tas uppe i andra örat, men det ska däremot inte bli helt fail, haha! :D
Nu kommer jag med världens förklaring men iallafall, så det första hålet som jag tog där uppe, tänkte jag inte alls på hur det skulle bli efteråt, utan tog det bara. Därför hamnade pluppen till örhänget så det syns. Därför skulle jag ta ett till där, så de plupparna satt bredvid varandra, men hamnade lite fel /: men aja.
hähä, puss!
Oredigerad, orkade inte fixa skiten nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0