Kanon slut.

Hejsan tjolahoppsan :D
Har inte gjort så mycket sen jag kom hem, var ute en sväng och sedan ut med Elina en sväng.
Det är väll ungefär det ända (:
Ska väll snart sova tror jag, om mitt hår bara skulle vela torka någon gång.
Hähä, kommer uppdatera ungefär noll i några dagar, tror jag iallafall.
Eftersom Internet håller på att ta slut, tur nog skaffar vi nog annat nästa månad så det blir obegränsat :]
Aja, nu ska jag sluta babbla, pusseli!

Höhö, vackert..
Helt ärligt, var den mycket bättre ifrån början, men eftersom jag lärde göra om den 718 gånger så blev den tillslut helt sämst :( Men aja, funderar på att försöka fixa den bättre någon annan dag :)
Nu ser den ungefär förjävlig ut så (y), hähä

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: åh tack så mkt.:) hihi okej samma här kan ja säga:P

2010-03-08 @ 13:38:37
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0