Kul liv -.-'

Igår gjorde jag precis som jag sa, absolut ingenting.
Idag, kommer jag väll göra exakt samma sak.
Hela dagen lång såjag faktiskt suttit och hållt på med en ny header, går inge vidare + att jag fick göra om den en gång, eftersom datorn pang poff mitt i allt skulle starta om sig själv ifrån ingenstans.
Ja, och nu ska jag göra om den ännu en gång, eftersom jag blabla, så programmet slutade fungera, lite irriterad man kan bli.
Men ah, vi hörs väll.
Puss!
Kanske, bara kanske, tog jag det fel.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

fina skor:D



föresten, jag har dig på min bloglovin.. gjorde ju en bloggpaus för ett tag sen så undrar om du fortfarande har kvar mig?:) Annars får du gärna lägga till mig igen om du gillar min blogg!:)

2010-03-07 @ 07:50:34
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0