Plugga hela helgen?..

Nejtack säger vi till det.
Men har kommit på att jag har grymt mycket att göra tills nästa vecka, åtminstone med tanke på att jag inte trodde att vi hade något typ, hehe.
Har fyra svenska uppgifter, hemprov på matte, matteprov, matte läxa på flera sidor, so prov eller något liknande, hm, inget mera jätte viktigt tror jag. Men allt det där måste göras nu i veckan, annars blir det ig på de sakerna :( Plus att jag måste få mvg på so saken om jag vill ha det i betyg sen.
Alltså, vi, åtminstone jag har aldrig haft någon begränsad tid över när svenska uppgifter ska vara inlämnade, så ja :o
Aja, babblar på som vanligt! ehe, ska bli sluta med det sen.
Men håller iallafall på med en ny design, vilket jag har 711 gånger förr, men nu tror jag det kommer bli ganska bra :D
Förutom att jag har gjort exakt allt fel hittils..
Höhö, pusssss!
Hej långt inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0