S ä m s t .

Icke som nicke blir det någon systemkamera här inte, människan svarade aldrig på varken mejl eller sms, och nu är annonsen borta från blocket. Så antar att jag var försent ute, förbaskat att man ska gå i skolan helt enkelt, hähä.
Men aja, det är bara fortsätta vänta och sluta vara så snål, haha (a).
För om det vore så att jag inte ville ha pengar över, så skulle jag redan haft en systemkamera nu, men men (:
Har faktiskt 4100 på fredag :D har helt ärligt aldrig haft så mycket pengar (a).
Blablabla!
Har inte gjort särskilt mycket sen elin och jag torkltumlade, haha :]
Suttit och redigerad massa helt värdelösa bilder, värt.
Ah, pusshej!
Kan vi byta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0