Systemkamera! :D

Haha, nu är det klappat och klart, jag kan inte ångra mitt köp så :)
Det blev en canon eos 400D, ville hellre ha en 450D, men aja ;)
Däremot ville jag ha en runt 700 kr billigare, eftersom jag nu bara kommer ha 300 kr över /: Men men, man fick med rätt så mycket saker så det var ändå billigt :)
Måste bara åka och hämta den i sthm någon dag, men det visar sig väll sen när det blir (:
Det som medföljer var iallafall:
kitobjektiv 18-55mm
3st batterier och laddare
Minneskort på sammanlagt 9gb
En fjärrutlösare
Ett macrolinskit med +1, +2 samt +4 linser. Filtergänga 58mm
Ett cirkulärt polarisationsfilter 58 mm
Ett UV filter
Och sen alla manualer och skit (: Så somsagt, för alla sakerna får jag väll ända vara ganska nöjd (a), hehe.
Puss! :D


Ja, ni får en bild på den också (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0