Valborg

Tjenare! :) <3
Min blogg suger mer än mycket just nu, men pallar inte bry mig, hehehe (:

Gårdagens kväll blev iallafall inte riktigt som planerat :o åkte inte till festen i våla för att de inte ville ha dit mera folk.
Så istället åkte jag till våla och kollade på innebandyn ett tag, som jag hade sagt att jag skulle göra. Sedan
skulle jag vidare till harbo på fest, men missade bussen :o
Så då gick jag runt och pratade med två människor i en timme eller så, sen skulle de hem, så gick och kollade på
innebandyn igen tills det slutade. Sedan var Oscar snäll och följa med mig till bussen och vänta tills den kom (:
På bussen träffade jag sedan lite andra människor, och skulle väll egentligen på efterfest när vi kom till Tärnsjö,
men jag var för trött så gick hem istället (a)
Aja, pusspuss




Kommentarer
Postat av: Melina

Grattis!

Du är en utav finalisterna för veckans blogg tävling i min blogg! (:

Nu är det bara att börja få folk att rösta på dig :). Om du vill får du gärna skriva om det i din blogg (:

2010-05-01 @ 17:50:42
URL: http://meelajna.blogg.se/
Postat av: Melina

Grattis!

Du är en utav finalisterna för veckans blogg tävling i min blogg! (:

Nu är det bara att börja få folk att rösta på dig :). Om du vill får du gärna skriva om det i din blogg (:

2010-05-01 @ 17:51:21
URL: http://meelajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0