Dag 1- Ett nytaget foto på dig och 15 intressanta saker om dig.

Höhö, det här blir lite fult nu, men skit samma, min hårddisk funkar inte så kommer bara åt den här bilden. Sen så får ni trycka på bilden om ni vill se den större, diggar inte riktigt bilder på mig själv så vill inte ha en sån över hela bloggen :)



 

 

Iallafall, femton "intressanta" saker om mig:

1. Jag bor men min mamma, storebror och lillasyster i en liten håla vid namn Tärnsjö, cirka sex mil ifrån Uppsala.

2. Jag går sam/media på guc i Uppsala, funderar dock på att byta linje till hösten.

3. Vi har en hund som heter Elina (vi äger henne dock inte ännu, efter att hon har fött två kullar eller det har gått två år så är hon vår) och min lillasyster har en kanin som jag inte vet namnet på, hehe. Sen tar vi även hand om en annans katt för tillfället.

4. Jag vill flytta

5. Jag älskar att borsta tänderna, dock inte lika roligt när man använder billiga skit tandkrämer.

6.  Jag allvarligt talat hatar vintern, ser inte en ändå positiv sak med den.

7. Jag är född den 23 september 1994

8. Jag har sveriges sämsta fantasi och kommer inte på något mera nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0