Tummen ner och tummen upp

Jag ogillar mina måndagar som jag aldrig får någon sömn inför, måste frysa som vette tusan, måste åka till skolan halv sex och komma hem halv nio, med bara en lunch. Eller nja, nu ljög jag, från och med idag får vi en frukt också, wiho! :D hah. Sorry för att jag tar upp detta hundramiljoner gånger, men ni lär nog få höra mitt klagande ett x antal gånger till om den saken (a)

Iallafall så är det så att imorgon efter skolan åker jag hem till Emma och sover :D Annars måste jag gå upp klockan fyra på onsdag, hehe, inte så lockande.. Sen åker vi iallafall till Stockholm på onsdag med klassen, så kommer inte hem förens halv elva på onsdag helt enkelt :D Det var allt från mig, puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

fin bild! :))

2010-11-30 @ 08:06:21
URL: http://johhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0