Those will be the best memories.

Igår åkte jag somsagt först in till Uppsala. Conrads band skulle spela, så var där och kollade, var väll inte så många jag kände där men ett par stycken iallafall. Sen bar det iväg hemåt, jag gick iväg och träffade Jonte, Erik, Kenny och Basse. Efter ett tag kom även Philip, Hanna och Cissi som drog efter ett tag. 

Just nu håller jag på att fixa mig för att vi ska fira mamma inne i stan senare eftersom hon fyller 40. Då kommer man ju även få träffa Lia, wiho :D Efter det får vi väll se vad som händer, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du få en gratis läkning till DIN blogg gå in på min blogg och kolla vad du behöver göra! Http://Smekizz.blogg.se

2010-10-09 @ 15:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0