Bildbrist, jotack.

Hejsan hoppsan :D Hela min dag har varit kanon, och jag kan tänka mig att det kommer fortsätta vara så ett tag nu, tihi :D Förutom den tiden då facebook inte funkade eftersom jag ville få så många grattis som möjligt där, ni kan inte tänka er hur mycket jag har längtat efter det! hihi, patetiska människa (a) Fast nu kan jag inte svara på flera grattis för tillfället, facebook tycker att jag spammar..

Ah vi fick iallafall ett usb-minne i skolan idag, blev överlycklig :D haha. Efter skolan tog jag, Emmy, Emma och Ellen oss iväg till storken och satt där ett tag. Sen bussen hem, blev firad sen gick jag ut med Jonte och Robin, nu ska jag snart ut med Elin :D Ledsen för ännu ett långt inlägg, heh, pussss! :*

Kommentarer
Postat av: joahnna

grymt coola bilder! :)

2010-09-24 @ 09:21:17
URL: http://johhanna.blogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Det är liksom grunder i Photoshop. så känner du att du redan har en del koll kanske du ska fundera lite =) det står ju lite på startsidan där man köper kursen om vad det kommer att innehålla m.m



Jag vet inte exakt hur sms-betalningen går till, bara hört att det fungerar.. alltså det företaget jag gör kursen med (coursio.se) säger att de ska funka. Så skulle nåt krångla (vilket jag tvivlar på att det gör) så fixar vi såklart det! KRAM

2010-09-24 @ 21:10:43
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0