Jag vill känna din närhet och höra dig skratta, tiden som varit har fått mig att förstå.

Fick hem mina bilder som jag har beställt igår, eller ja, hälften. Blev dock en stor besvikelse, exakt alla bilder har fel nyans i sin färg plus att det är väldigt gråa och dystra, som ni kanske ser.. (Dem vänstra är de jag fick hem, dem högra orginalen för de som inte förstod det)

Sen är även den tredje bilden beskärd på fel ställe, ska vara ett mellanrum efter with, men som ni ser fattas det (Just nu ser det även ut som om det fattas en bit på den vänstra sidan utav bilden, men den biten är bara bortskärd just nu, hehe). Aja, tänkte mejla de efter jag har fått resten utav bilderna. Nu blev det här ett jätte långt och konstigt inlägg, hehe, puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0