hihui, kuul ;]] <3

Helo :)
Vi har krattat en massa idag, jobbigt som bara den ska ja säga er! ;o
Sen va vi iväg och solade vid  stenbrottet typ längst uppe på stenarna, myysss :)
när vi va där borta och solade typ så började vi se rök långt borta, och vi skulle ju elda alla löv, sen började dt ryka från samma st'lle men ba liiiiten bit bort, sen började dt ryka på ännu ett till ställe, och ba oh shit typ ;o
Sen så började dt ryka från ännu ett till ställe en liten bit bort, typ världens jälva översvämnin av röken där, vi ba ännu emr oh shit, sen trodde vi dt va hemma hos lijah, så vi gick och kollade, men dt vare iaf inte som tur va :)
Då gick vi runt, köpte glass och sen tbx typ :)
Kratta mer löv, så sen va vi helt döda!
Aja, nu sitter vi här och äter lite typ (:
Sen ska vi ut med båten igen, trevligt :))
Dt e as mysikgt ute ! :D
Sitter och närdar lite vid datorn nu ;]  höhö,
Imorn, då jävlar blire grönan ! ;D
Juste, kolla lijahs blogg också ! :D
www.lijahh.blogg.se
puusss<3

Lijah :)) <3

Jag&lijah (: <3

Kommentarer
Postat av: Amir

haha fan va kul! grönan e kul första andra o tredje gången men sen blire lite tråkigare o tråkigare :P jag ska fan på idols audition imorn :D ska göra allt för att vara med på tv xD <3

2009-04-25 @ 18:59:16
Postat av: Johanna

hahah, vet ;D men ska iaf dit (:

haha, lycka till !:D och hoppas ru kmr me i tv rå ;]]

2009-04-25 @ 19:55:10
Postat av: Johanna

hahah, ah, min msn funkar inte med dt internet jag har till min dator, och dt e ba ja som kan ha dt, så jag får inte använda ngn annat intrernet hemma, men sen slutade ebuddy också att funka, så skulle försöka få msn att funka, men dt gick inte, så höll jag på och letade efter ngn mapp typ tror ja, men iaf, så typ gick jag in på egenskaper, och då fanns dt helt plötsligt fyra användare, två vet jag ahr funnits hela tiden, och är på ngt konstigt sätt samma sak, men iaf så var dt en med ett j'tte konstigt namn, så jag tänkte att dt kanske var virus elr ngt så jag nekade den till allting, sen efter jag gjort dt kan jag inte göra ngt alls, så dt va visst jag sj ;$

sen slutade mer&mer saker att funka, så allt e helt pajj, kan inet göra ett skit för jag itne har tillgång tillre ;o

Men nu ladda vi ner typ ny program vara från johns dator så ska vi testa om dt funkar att installera, annars får jag lämna in den, e fortfarande garanti påren :)

Fast fick tbx datorn för två månader sen efter reperation också ;$$

2009-04-25 @ 21:36:26
Postat av: Amir

ahaaa.. men om du ska skicka in den på lagning,så är ett tips att ta bort program som e buggade , för annars ere bara att strunta i garantin :) <3

2009-04-25 @ 21:47:48
Postat av: Johanna

haha, nejdå, dt funkade sist så ;)

Fast då böt de moderskort men iaf (a),

Men dt kmr de säkert behöva nu md, massa andra saker som ska funka på datorn som inte funkar ;99

höhöh, men aja, får väll se hure blir :)

2009-04-25 @ 23:06:38
Postat av: Amir

haha ajjt ;)

2009-04-26 @ 06:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0