tröttttt ..

Heejj, :)
Jag är trött och vill sova.
Asså ja har vart trött mest hela tiden sen i tors ;öö ;s 
Suger iaf .
Har inte hänt mkt idag, var på träningen,
Åttå pers kom, grattis!
Alla var helt sega och typ de flesta förkylda typ, vi körde bara en och en halv timme eftersom alla blev så trötta typ.
Kom hem, åt lite, duschade, städade, pluggade&åt nyss, igen.
Jag tror dt blir att sova tidigt för min del idag, men vi får väll se (:
på tis äre kemi prov , så bara pluuuugggg ..
sucks.
Sen ska jag faktiskt försöka bli klar emd so uppsatsen så fort jag bara kan, så är den överstökad sen och man slipper kladda ihop ngt snabbt de sista dagarna. 
Och eftersom de sista dagarna då även är då man kanske borde börja plugga till teknik provet, tror ja iaf dt e,
men iaf, och dt e ju ganska mkt att plugga till så ..
Aja, har inte precis ngt att skriva, men ja säger dt ännu en gång, är typ sjukt trött :ss
pussss<3

Kommentarer
Postat av: Amir

kul med plugg va? haha man blir bara så stressaaaad!

teknikprov? det låter kul, älskar teknik/fysik haha <3

2009-04-19 @ 20:45:26
Postat av: Johanna

hahaha, menar dt ;o

hahha, hatart ! :o

fast kanske vore roligare me en annan lärare (:

och dt e inte förens om typ en månad ;D

haha :) <3

2009-04-19 @ 22:34:47
Postat av: Amir

haha jaha :P men jag tror att du ska vara skit glad för dom lärare som ni har, jag har t.ex. en chilensk kvinna som undervisar oss i kemi och biologi.. haha och hon kan knappt svenska :D

men aja, thats the life, livet består av en massa hinder..

aja du får hare gött, ska fixa mig lite sen ere plugget som gäller!

2009-04-20 @ 07:11:33
Postat av: Johanna

haha, ah, dt flesta lärarna kan ja faktiskt är sjukt bra, men den i teknik ären ända som faktiskt är helt kass så ;D

okejj, trevligt :))<3

2009-04-20 @ 14:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0