Jessica :)<3

Heejj :)
Vaknade vid 12 idag av att Jessica ringde, först fick jag för mig att dt va paula som ringde, så då tänkte ja att ja kunde ringa henne senare. 
Jag har däremot absolut ingen aning om var jag fick ddt ifrån, men iaf så tillslut fattaed ja lite mer och kom på att ja kunde kolla vem dt var som ringde sååå länge, och ja då vare ju jessica iaf :)
Efter att ha pratat med henne gick jag upp och letade påskägg i hela huset (:
Dt var ngt otroligt dåliga gömställen för ena äggen, och de andra letade ja efter i typ 20 min ;o
Det tredjde hade mamma iaf gett till leticia&Pedro, bra tkr jag :)
Men aja , har iaf bara fått massa godis som ja inte tycker om, får väll ge bort dt till syskonen mina (:
Sen duschade jag ivf och åt frukost :)
Dt va ngn gubbe som stog och knackade på dörren i evigheter percis när jag hade duschast klart, men då vill j inte precis ja gå ut och öppna ;o , sen klev han in och ropade hålla ngr ggr, sen gick han igen (:
John tror ja inte e hemma, tror han är hos nisse så ;o
Men inget säkert :)
Juste, jag klippte luggen igår, blev liite fel tror ja, känns sjukt kort ist nu (: , 
Men aja, den växer väll ut snart igen, annnars vänjer jag mig :)
Faast, jag klippte på fel sätt och fel ställe och med fel sax , så ehhmm ja, kankse ine helt konstigt att dt blev fel :)
Men skit samma, ska föröska fixa mig nu så fort jag kan, senta bussne in till stan, köpa bikinin, sen tagga till bäste Jessica :)<3<3<3
Sjukt kul (:
Så till na att ja nog skulle ta bussne in till stan vid två, vilket den är nu, och ja är inte ens halft klar, så nu får jag faktiskt skynda mig! :o 
Aja, måste gå nu, hihi, 
pussss:)<3

hih, gammla bilder :) <3



Kommentarer
Postat av: jessica

Men vrf så VACKRA bilder!? :O xD

2009-04-12 @ 22:16:32
Postat av: Johanna

ja men dt tycker ja ! :D <3333

2009-04-12 @ 22:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0