:)<3

Hejj :)
Vaknade imorse vid eh elvs tror ja ?
Av att jessica typ va vaken (:
Så jag kläded på mig,sen gick vi ner och åt frukost :)
Sen typ fixade ja mig i ngr år (a)
Så typ eh , satt vi ute :)
Sen fixade jessica sig, sen taggade vi ner till affärn och köpte glasss :)
Sen typ gick vi tbx hem igen (:
Åt glassen, sen skulle vi ut me hundarna :)
Gick en vända, sen hem igen (:
Gjorde väll inget, sen ut och cykla :)
Typ helt bässt (h)
Jag cyklade en mega lång väg, sen när vi kom fram hadere sått på åkern så vi kunde inte åka den och lärde vända x)
Haha, ah, va iaf kul :))
Sen satt vi ute och svettades sönder i värmen :)
Sen äta grillat ! :D
Typ länge sen nu ;öö
Aja, sen skulle ja tagga hem igen ://
aja, tog bussen hem, sen en till buss :)
Nu kollar ja iaf på robinsson typ ;dd
Fler bilder från helgen kmr , om jessica skickar somsagt
pussss<3

fler bilder kmr, pallar inte fler nu :)
btw, rymdgrillen ringer mig nu ;oo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0