Åker till skolan snart ,

Hejj sötnosar :D <3
Jag hinner skriva ett litet snabbt inlägg nu, fast utan bild.
Jag börjar faktiskt bli lite nervös, vet inte varför ;$ 
Kan inte bestämma mig för om jag ska ha jeans eller leggins heller, och mitt hår vill inte bli platt (a).
Hihi, men nu sa lia att jag skulle ha jeans idag, så tar vi leggins imorn, hihi, jag kunde inte bestämma själv, så hon fick göra det istället (a.
Aja, taggar ivarjefall in till uppsala efter skolan, så skriver inget då :)
Utan jag gör det när jag kommer hem igen, 
pusssss! 

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

Hej sötnos och tack för tipset! vart kan man finna detta program? =D kram kram

2009-08-17 @ 18:06:57
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0