hemma efter en lååång dag (a)

Tjenare! :D<3
Nu är jag äntligen hemma! :o 
Skolan var helt okej, har fått sluta på franskan nu, yeeah (h).
&efter lunch hade vi lagdag, för det mesta lika tråkigt som vanligt.
Hihi, på lagdagen körde vi dragkamp, sen så kom våran klass på att alla vi skulle släppa repet mitt i skiten, så vi gjorde det och exakt alla i den klassen ramlade, lite kul faktiskt (a)
Men aja, efter skolan kom jag hem, ingen var hemma, &för första gången har jag ingen nyckel med mig, lyckat -.-''
Så fick gå ut i spöregnet, ändå bort till macke, plus lite till, och tillbaka igen för att fixa nyckel, huhu.
Så nu är man dyngsur (:
&Juste, sen plus, att jag hade glömt byta skor i skolan -.-'' så fick springa runt med mina otroligt snygga foppagrejjs (y.
Men måste börja plugga nu, huhu , har faktiskt rätt mycket redan nu :(
hihi, men puss påer! :D <33

Gammal bild ,

Kommentarer
Postat av: Lotta

fin header.

2009-08-26 @ 17:38:56
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0