Tjejkväll :) <3

Hejsan svejsan ((: <3
Sorry för jag inte skrev igår när jag kom hem, men inloggningsaken var avstängd ;s
Men aja, vi typ var ute lite, kollade på film &körde anden :)
Jag antar att det är väldigt några som tror på anden i glaset, rajjt?
Men det skiter ja i, det var iallafall fett läskigt, när vi håller på att köra, så rycks helt plötsligt min stol båkat och sen känns det som om typ något går igenom kroppen, ingen rysning eller så, men det var helt konstigt ;s
Sen körde vi igen, då fick sofia helt plötsligt as ont i nacken på ett ställe, sen ba slutade det.
Sen så kom vi fram till att vi satt varannan person som frös as mycket, och varannan tyckte det va skit varmt, skumt va? :o
&efter vi hade slutat så säger aniela till mej att hon började få rysningar nu, vilket jag fick innan när jag frös &då hon var varm.
&precis innan hon sa det, blev jag varm, helt stört ;s
Men aja, kvällen var mysig iallafall ((: <3
Jag gick hem mycket tidigare än vad jag hade tänkt, men det göre skit samma, typ vid halv ett (:
Tack för en trevlig kväll :*
pussss! <3
Tog tyvär inga biler igår, men ska be sofia skicka några (a) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0