kuuul imoooooorrrrrn! :DD yeaah

Tjoooo :D<3
Sitter &raderar bilder, som vanligt ;oo
Typ ingen skriver på msn?
Lia loggade nyss ut, sen är det bara markus, micke&patrik, huuhhu :(
Aja, imorn skare bli roligare än roligast med liafia :D<3
yessyesss.
Måste fördendelen nog städa mitt rum lite, har aldrig någonsin varit såhär stökigt i det här rummet :o
Iallafall inte när jag har bott här :D
Men snart blire flytt :(
Exakt, 9 dagar kvar.
Ska packa lite saker imorn också, om vi har några lediga lådor, vilket jag inte tror att vi har :/
Men ska sova snart, ska liksom börja gå i säng tidigare, eller jag ska testa några kvällar :D
pusspusssssss<3


Kommentarer
Postat av: Amir

haha ja e oxo lonely på msn ;D <3

2009-07-18 @ 01:32:48
Postat av: Johhanna (:

men du skulla har skrivt till mej :D (aa <3

2009-07-19 @ 01:44:03
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0