Trevlig kväll igår :) <3

Hejsan svejsan :D <3
Igår ble det trevligt iallafall, även om vi blev utan ön.
Vi satt väll mest bara och snackade och sånt.
Jag&lia gick och la oss redan vid två kanske, sen vaknade vi typ vid halv elva idag, tror jag.
Vi låg och spelade mobil spel (h yeaah.
Hah, nej, men vi väntade på att Anette skulle komma och hämta henne (:
Sen taggade hon hem någon gång, tråkigt nog.
Jag duschade, vilket verkligen behövdes, huh.
Ska typ städa och skit idag, kanske drar till harbo senare och är med Basse, men vi får se.
pusssss!
Sen måste jag bara säga, att det är något sjukt irriterande, att vi ska få lida för vad någon dum idiot säger.
Jävla helvette.


Kommentarer
Postat av: alaa

hihi ttack, men langa msn så skickar ja typ bilden te dig sen kan du logga in på bloggen (a) :) <3 ?

2009-07-08 @ 14:10:44
URL: http://alaahakim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0