Haha, :D<3

Hejj snyggmänniskor ;*
Är nu hemma igen, efter en ganska knäpp kväll om jag får säga det själv xdd
Haha, först taggade vi in till uppsala typ vid fem tror jag (:
Sen fick vi vänta på bussen en halvtimme, så vi gick och köte lite att äta, eller iallfall jag, eftersom jag bara jaed ätit två mackor på hela dagen ;d
Sen tog vi bussen till tierp, gick runt lite där&skit.
Sen tog vi nästa buss mot skärplinge, satt &snacka med något fyllo på hela bussen, haha x)
Jag hette visst karin &skulle jobba om en eller två veckor.
&Lia hon var en som drev mycket med folk, ovh ljög för mig hela tiden, sen gillar hon även sex.
hahaha x)
Aja, sen helt plötsligt så var vi osäkra på om vi faktiskt skulle kunna kma till lövstabruk med bussen, så vi klev av i karlholm typ.
Så kollade vi när bussen gick till tierp igen, men den gick inte förens två &en halv timme senare, duktiga som vi var (y.
Så vi gick &frågade några vart vi var, eftersom vi inte hade en aning det :D
Så snacka vi lite med de, &följde sedan med upp till någons lägenhet på fest (:
Trevligt vare :D
Sen taggade vi till tierp igen, väntade tio min på bussen, snackade med några så länge.
Sen skulle vi stanna i månkarbo &grilla med några, eftersom vi annars skulle få vänta en &en halv timme på bussen inne i uppsala (:
Men sen så ville inte mamma det typ, att vi tog bussen hem då, när hon lika bra kunde hämta oss när det var så nära (;
&då ville hellre lia tagga hem på en gång, pga vissa saker, så sket ire (;
Spelade egentligen ändå inte sån jätte stor roll :)
Men haha, jag tycker vi har fått lära oss ett&annat iallafall, som vanligt (a.
&Kul för den som pallade läsa :D
Fördenlen var det faktiskt mycket mer krångel än vad jag skrev om, men iallafall :))
pusssss!

Höhö, det är typ alla bilder jag har :D
Sen har lia alla andra på sin kamera, men de kommer väll någon annan dag (;
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0