Hej, jag har tråkigt :D

Tjohejsan ((: <3
Jag känner mej något extremt uttråkad just nu, precis allt är packat.
Eller .. njaa, där ljög jag lite, har liiiite kläder som inte är nerpackade och även en del smink också.
Det är en jälva tur att jag ska till Eve imorn, annars skulle jag väll ruttna bort! 
Usch ja, men somsagt, det är bara idag.
Måste nog fördenelen köpa en ny vattenfast mascara imorn, min andra är ju typ helt slut, &jag kan tänka mig att det kan bli en hel del bad ;))
Försten var det ju skit länge sen man träffa henne! :o
Typ förra året i augusti tror jag det var, så nästan ett år sen, så ska bli riktigt trevligt att träffa henne igen (:
Har inte precis så mycket mer att skriva nu, förutom att jag har tråkigt!
&Fördendelen en sak till, jag verkligen hatar att flytta! Tur att vi har flytt hjälp iallafall (;
Vi kommer inte behöva bära något alls (a.
Aja, pussss gullungar :*<3

Gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0