Flytt till tärnsjö om en månad? :o

Tjenixen! ;D <3
 Idag? Händer ingenting, precis som vanligt. 
Det här är än så länge ett väldigt roligt sommarlov, precis som jag hade förväntat mig, eller inte.
Än så länge suger det som fan! ;o 
Men ni kan ju iallfall mer än gärna säga till om ni vill göra något eller så (: <3 
Alltså, nu är det såhär, att det är fle på blogg.se , så jag har skrivit om det här två gånger och allt har försvunnit -.-' 
Så det blir väll inte precis samma inlägg som det var tidigare, men iallfall :) 
&det är därför jag inte har skrivit något ännu, för det inte gick att publicera inläggen. 
Men iallafall, på fredag, är det precis en månad kvar tills vi flyttar till tärnsjö. 
Sen kanske jag aldrig mer i hela mitt liv kommer att bo i östervåla lilla ;o 
För så fort vi får något i uppsala flyttar vi dit :) 
Men iallfall, det jobbigaste med att flytta omkring hela tiden är att jag aldrig haft alla mina saker uppackade. Förra sommaren, när vi bodde i tallbo två månader, så hade jag bara mina kläder uppackad. 
Nu när vi bor här har jag en tredje de utav mina saker uppackade ungefär. 
&när vi flyttar till lägenheten i tärnsjö, kommer jag nog låta allt ligga kvar i sina lådor, lägenheten är ju för sjutton äcklig! :( Men aja, det får jag leva med ett tag (:, men saken är den, att det kan lika bra ta två år, som det kan ta två månader innan vi får något i uppsala. 
Så man vet ju aldrig hur länge man ska överleva med den, men haha, herregud, folk svälter och har inte någonstans att bo, här sitter jag och klagar över att det är äckligt .. 
Men jag fick för ungeför en timme sen, reda på att det faktiskt inte är säkert att vi får lägenheten, för han skulle kolla om mamma hade några anmärkningar för betlaningar eller vad det var, och det kan hända att hon har det nu, eftersom hon har flera saker ända nere vid kronofogden, höhö. 
Isånfall har vi nog ingestans att bo, &det är ju verkligen perfket! :D (y, eller inte. 
aja, det löser sig :D 
Men man ska alltid se positivt på saker, även hur dåliga de än är, för då blir man själv en roligare person ((: 
För det finns faktiskt alltid bra saker i saker, även om man kanske inte märker det på en gång, eller kankse inte någon gång i hela sitt liv, men de positiva sakerna ligger där och gömmer sig, haha :D
Men liksom tänk er själva, om man bara var negativ hela tiden, vad tror ni folk skulle tycka om en då? 
Ja, precis, folk skulle nog inte tycka man är så rolig, :) 
Men nu ska jag inte skriva mer, det här blev ett långt inlägg ;] 
&Hörrni, jag ska bli bättre på att skriva, jag lovar! För mina kära läsarare får inte försvinna nu! :o <3 
pusssss sötnosar! <33

 &tyvär, så funkar det heller inte att ladad upp bilder, fel på det också, men ja looooovar att de kommer så fort det funkar igen! :D <3

Kommentarer
Postat av: Lia

pusspusspusspuss gumman hoppas allt löser sig! finns altid här för dej <33

2009-06-17 @ 21:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0