Fortsätter blogga iaf, hah xd

Hrj sötnosar! :D <3
Hehe, jag fortsätter blogga iallafall, höhö ;$
Men liksom, har man ett tråkitg liv så har man.
Planer för dagen? Inga alls! :( Eller jag hade planer, men blev inte av.
Ingen är hemma typ, och här hemma sover alla.
Mitt comviq kompis har gått ut, så kan inte skicka några sms med den mobilen heller, måste gå och tanka den snart, men pallar inte, fett drygt.
Ikväll kanske det blir till att kolla på i harbo, men bara om någon annan kan följa med, är ju inte så kul att sitta &kolla helt ensam, hehe.
Men om jag har rätt, så låter det som om Alicia ska med :D <3
Men får väll se hur det blir (;
pussss!
Somsagt funkar det inte att ladda upp bilder, fett cp :( 
Så ni får stå ut med samma bilder hela tiden, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0