hemma hos lia nu :D <3

Hejj snyggingar! :D <3
Sry att jag inte har skrivit, men min dator är pajj, igen -.-'
Någon jälva idiot på msns fel! hatahatahatahata!
Jag som fick hem den för två veckor sen från lagning, skit kul.
Men aja, vaknade någon gång imorse duschade &fixade mej så snabbt jag kunde, slängde i mej en macka &gick bort till bussstationen (:
Men bussen kom aldrig xd, så fick vänta typ en timme, sen kom lia with the family &hämtade mej, eftersom de ändå skulle till affären :)
Så nu sitter jag här hema hos lia, vi ska snart åka &bada :D härligt (y
Sen ikv ska vi tälta på höloftet ((: mysigt värre förstår ni ;D
Aja, ni får hare bäst, ska inte skriva mer nu när jag skriver hemma hos lia ;*
pussss!

Kommentarer
Postat av: Amir

höloftet? det låter läskigt spännande :D <3

2009-06-22 @ 18:15:01
Postat av: Anonym

sv; yess, skit mysigt! :D <3

2009-06-23 @ 20:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0