Skolavslutning imorn! :D

Hejhejhej & ännu en gång hej, snyggingar! :D <3
Nu har jag duschat , hittat mina örhängen, plattat håret , eh, sen kmr jag inte på något mer :)
Men imorn är det iallafall skolavslutning, haha, somsagt :)
Sen åker jennie till portugal också, i en månad ;o
Har faktiskt inget speciellt att skriva om, men jag känner för att skriva, så skriver på lite nu bara :D
Nu kommer det nog iallafall lite fler imorn ((: elr ja, haha, inte så många som är säkert att de ska med, men de andra kommer säkert följa med , annars tvingar jag de (a) 
För vi ska bannimej ha roligt! :D &det där med poker kan de som vill sköta, så kan de som inte vill göra något annat, typ jag (a) haha (:
Men jag hoppas iallfall verkligen inte att det blir regn imorn! :o Då blir jag arg! (a)
För det är aaaaaldrig fint på våra skolavslutningar, och jag skulle få låna ett paraply av stina, så håret inte skulle bli helt damp ifall det regnade, men glömde det :( 
Så ifall det regnar får jag väll skynda mej till skolan på morgonen på typ en jacka eller något över huvudet, haha xd .
Men jag hoppas iallfall på bra väder somsagt, det skulle iallfall bli lite sol senare på dagen, bättre än inget :)
&jag är nästan nervös inför morgondagen :o, vene varför, men iallafall :D , typ tex. är jag rädd för att det ser en aning, väldigt mycket, konstigt ut nä jag går i mina skor ;9, men aja, det är nog itne så många som tänker på det :)
&det brukar gå skapligt sakta när man går, så ska nog gå bra, hoppas jag ;$
haha, tönt! :D 
Men ehh .. ska sova tidigt idag! :D 
Eftersom jag ska upp extra tidigt, och sov två timmar inatt, jag behöver iallfall fyra varje natt, så är faktiskt lite trött redan nu (:
Nej, men nu ska jag faktiskt sluta upp med att sitta och skriva en massa skit här, :D , får väll sova eller något nu, eftersom jag inte har något att göra :)
pusss sötaste! <3

Kommentarer
Postat av: Amir

du verkar tycka om blommor :) <3

2009-06-12 @ 00:10:58
Postat av: Eliin (:

hihi , vi ägde ju i våra skor :D <3

2009-06-12 @ 12:35:30
URL: http://elin.hermansro.se
Postat av: Johanna, :))

sv amir; haha, jag har inga bilder typ x) <3

2009-06-13 @ 11:43:43
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/
Postat av: Johanna, :))

sv amir; haha, jag har inga bilder typ x) <3

2009-06-13 @ 11:45:25
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0