Skriver på kontraktet imorn, flytt till tärnsjö den 19onde (:

Tenixen! :D <3
Haha, bara så ni vet kommer det nog en del inlägg nu, för jag har feeeeetttt tråkigt! 
Hehe, men iallafall, imorn då jälvar åker mamma och skriver på kontraktet! :D, 
I tänrsjö :D , yeah, fett bra (:
Jag&Elin har redan en jälva massa planer, bäästt! :D <3
Fast lite dåligt är det ju faktiskt att bo i tärnsjö, det går ju inte precis så värst mycket bussar liksom ;/
Lite svårare att ta sig, och lite längre, eller ja , beroende på vart man ska men iallfall.
Man kan tex. inte gå hem igen om man ska hämta något när man är i skolan ;o
Aja, jag tror iallafall att det kommer bli bra, även om det är äckel lägenhet.
Så, den 19onde, då jävlar flyttar jag till tärnsjö :D
Sen får vi väll se hur länge vi kommer behöva bo där, men det kommer väll när det kommer (;
pussssss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0