Snart blond! :D

Hejsan sötbarn! :)) <3
Vet ni vad? Jo, jag ska färga håret blont snart, :)
Många säger att det komemr bli helt fel, lala, för jag ahr brna ögon ;o
Men va spelar dt för roll? :o  finns flera som har så, och det är faktiskt fint :D
Och plus, att om det blir fult, är det bara att färga brunt igen ;D 
Så nu vet ni iallafall det :) 
En till sak, jo, ingen ensam hemma en hel månad -.-'
Blev helt krångel hit och dit, sen tilslut skulle ingen åka till portugal, men nu hade de iallfall köpt en ny bil, påstår ivarjefall jennie, så hon åker iallafall.
Men inte mamma, hoho, skit kul! Verkligen..
Aja, hon skulle iallafall försöka hålla sig borta så mycket som möjligt, och det hoppas jag verkligen, lite taskigt kasnke (a)
Men nu hade vi ju verkligen sett framemot det hära ;oo
Aja, sånt e livet :D , och jag får ju göra en hel del, vilket är ganska skönt :)
Tex. när vi satt och åt mat frågade hon mej hur mycket jag skulle dricka på fre, så dt gjorde inget, bara jag inte deckar eller något, men det gör ja inte, så de e lungt, så nej, det gjorde iallfall inget, tur nog :)
För annars skulle man hålla på med sina dumma lögner, och hitta andra ställen att sova på osv, och dt är drygt :D 
Höhö, fördendelen, vad hände med mina besökare idag? :o 
Jag blir nästan ledsen ju :o , jag som trodde det skulle bli flera varje dag, men inte då, idag har det sjunkit lite :o
Men är iallafall nöjd, är fortfarannde gott om besökare, och det är det viktigaste, och även utan ansträgning, vilket är sjukt skönt.
Hihih, pussss! 

Kommentarer
Postat av: Amir

skönt att sötisen börjat blogga igen ;)

svart hår skulle faktist passa dig tror jag, men ditt bruna, vackra hår finns inget som slår (a)



hoppas besökarna kommer tillbaka :) <3

2009-06-09 @ 23:48:32
Postat av: Johanna, :))

sv amir; haha, skönt att sin trogna läsare är tbx! :D<3

haha, svart på mej är as fult, va ngr som lurade mej för ngr månader sen att färga dt :D haha xd, men nu ska jag ju färga blond ;], och min nu är tpy astråkig! :D

hihi, ah :D <3

2009-06-09 @ 23:53:10
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/
Postat av: Amir

haha jaha :D <3

2009-06-10 @ 10:21:24
Postat av: <3

hällow baby! lia dalefur <3 johanna preinitz(rättstavat?) mamma ! :D

pussssss

2009-06-10 @ 15:02:07
URL: http://lijahh.blogg.se/
Postat av: Johanna, :))

sv amir; haha,:D <3

2009-06-10 @ 19:21:35
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0