Spex & anden i glaset (:

Tja! :D <3
Kollade på spexet i skolan idag, var bra, fast kunde ha varit bättre :)
Efter att blivit påmind om förra årets spex, var det här faktiskt sämre, tråkigt nog ;o 
Men men, spelar ingen roll, var bra iallafall :)
Efter spexet taggade lia, jag&stina hem till stina ((:
Vi typ åt nudlar& körde anden i glaset :D , fett läskigt ;oo
När vi körde för typ andre gången så såg vi aniela, sofia, elin, carro &Alicia gå ute på gatan, de gick typ tipspromenaden tror ja :D
Så elin följde med in och körde ett tag, sen lärde hon tagga, sen lärde jag&lia också tagga ;9 
Höhö, så gick hem, skriver här nu, ska snart städa och massa annat inför imorn  ((:
Har även fått låna lias bh&mascaror :D , dt behövdes verkligen, eftersom mina mascaror är heeelt slut! &nhar ingen vit bh ;9 
Så tackar för det! :D <3
Kommer iallfall bli as kul imorn :D , fast kom på att jag kanske blir helt ensam med alla killar imorn, om inte ella ska med ;o
Men aja, det går bra iallafall (:
&förövrigt är jag typ gladast! :D haha, lärde bara uttrycka mig lite ((: 
Aja, måste faktiskt städa & massa skit nu, :D 
pusssssss! <3
Stina, lia&Jag :D Typ tagen för ngn månad sen kanske , men iaf (:
Älskar er! :D <33


Kommentarer
Postat av: stina

Varför ser jag ut som en gruda på alla bilder? ;O :P hihih pusss sötbarn <3

2009-06-11 @ 16:57:36
URL: http://sstinah.blogg.se/
Postat av: Carro<3

fina flickor dedär :) <33

2009-06-17 @ 08:35:22
URL: http://carulinhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0