Första inlägget på länge :)

Hejj alla snyggingar! :))
Länge sen jag skrev nu, men somsagt nhar jag haft en liten paus, och eftersom datorn nu kom hem ganska snabbt igen så fortsätter jag blogga redan nu :)
Skriver inte så mycket nu, de har ja faktiskt hänt en hel del sen sist jag skrev :)
Ledsen för att restev utav bilderna från finland aldrig kom, men har inte fått de andra än, kan hända att de kommer några senare :)
Idag har jag iallafall åkt hem ifrån jessica, fixat mig, åt snabbt, åkt till harbo på allsång, &lite till :)
Va iallfall i harbo hela tiden, trevligt vare också :)) <3 tack allihopa! :D 
Nu sitter jag och fixar med tusen saker på datorn, eftersom det är en hel del som måste fixas nu :)
Men lägger in lite bilder på saker jag gjort så medans, även om jag inte har knäppt så mycket kort, men iallafall :)
Men nu får ni iallafall förtsätta läsa, för jag vill ha många besökare varje dag! :D 
Ska göra om headern också, så fort jag orkar :)
pussss sötnosar! 

haha, dt var ju många bilder måste jag säga, verkligen! :D
Men jag har faktiskt knappt tagit ngr :) 


Kommentarer
Postat av: ♥ FOTOBLIXT ♥

Ah, va bra :D blir du medlem genom min länk då sööt <3?



Tack så mycket :D

2009-06-07 @ 12:19:17
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: L I I I L L Y

SV: Tack! :)

2009-06-07 @ 12:40:51
URL: http://liiilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0