Upppsala Före&Efter skolan :)

Tjeniixen! ;D
Idag vaknade man vd sju, sovmorgon :D , så fixade jag mej snabbt,e fetrsom jag faktiskt hade försovit mej, haha.
Sen gå till skolan, lalala, 
 sne va vi inne i uppsala, så skulle vi kolla på linneparken typ, men det var stängt, så vi fick gå en massamassamassa
&gud så jobbigt dt var :o (a)
Sen fika vi, och sen träffa jag på nästa grupp :D , så stannade med de, och gick sedan ner på stan med lia, stina&josse :)<3
Så vi har gått runt resten utav dagen, tyvär så har jag inga pengar, så köpte inget, menmen , sånt e livet ;) 
Kom iallafall nyligen hem, gör inte så mycket nu förutom att sitta här, men ska snart ner och gå igenom en massa saker :)
pussssss!<3
haha, sööötast bild! :D <3



Kommentarer
Postat av: stina

Sv: Jaah (: o du får så klart smaka ;D

2009-06-09 @ 22:17:04
URL: http://sstinah.blogg.se/
Postat av: stina

ooo jag glömde! pussssss <33

2009-06-09 @ 22:17:24
URL: http://sstinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0