:)

Helo :)
Snälla ngn, uppmuntra mej ? :)
Jag ärr verkligen skiit trött,
huvudet äer mer bombat än vanligt, och håller få panik utav värmen :s
I vanliga fall brukar ja frysa som bara den ;o
ufffff .
Har packat nu, fattar inte hur sjutton ja kan ha så mkt saker ;s 
va ju itne precis så mkt tidigare ;o
Fast en stor del upptar skolbösker sm ja aldrig pallar ta me till skolan.
Vette sjutton m allt kmr få plats i min ryggäsck imorn, för resten hämtar jag på lör sen ;9
Måste nog sova tidigt ikv ! ;o
Måste upp tidigare än vanligt imorn också, jag har panik !
Kan inte bestämma mej för vilka kläder ja ska ha på mig imorn&lör :o
Såå brukaer faktiskt inte va .. utan ja ba tar ngt, men nu äre helt sjukt vilkken jävla beslutsångest man kan ha :s
uussch .
Aja, tror iaf att dt kmr bli ganska skönt att få flytta hem igen, fast samtidigt lite tråkigt ..
Kollar på bdb, va nyss ngn som hade lagt in en bild som påminde mej om att vi fick veta vilka i klassen som vunnit biobiljetterna för ngt :) 
Oskar på nio p & sen fick de dra lott mellan magnus och jonas, både hade 8p .
Magnus vann den ivf ;d
Grattis säger vi iaf till vinnarna :) (a.
Fast dt skriver ja bara för jag har tråkigt (a .. som vanligt ;D
pussss<3!


Kommentarer
Postat av: Madeleine :)

Shiiiit! Vet du hur länge sedan det här va ;o! Vi hade alltid sjukt kul ju :D! Ååh, de var så lägne sedan alla träffades nu ju ;( <3

2010-10-28 @ 17:22:50
URL: http://madeleinelofdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0