inlägg före skolan :)

Nej men hej påer! :)))
Imorse vare lite panik jag vaknade vid halv sju, fattade nte vrf jag nte vaknat för tidigare alarm :s 
&sen fortsatte dt ringa massa alarm hela tiden, och ja ba "ehh ? hur fan har jag kunnat gjort dt här i sömnen? :s" Typ så ;d
Men sen när dt ringde för typ sjätte gången, skulle jag kolla hur mkt klockan var, ja då varen bara fem över sex x)))
Haha, såhär lyckat :D (y
Fast skönt att man slapp stressa ivf :)
Aja, har hunnti gjort massor redan idag, uppsatsen e klar, och jag e glad (:
pussss!
Uppsatsen&short som jag fixade igår typ ;d höh, fast blev nte så bra&dt tog evigheter! :o

Dagens outfit, 
shorts, typ sönderklippta jeans från kappahl tror jag 
T-shrirt, h&m 

Kommentarer
Postat av: Robin

haha sKöönt outfit! :P

2009-05-08 @ 07:22:39
Postat av: Isolina

Vad gör dudå? :)

2009-05-08 @ 11:58:31
URL: http://icho.webblogg.se/
Postat av: Viktor

Mycket fint =) <3

2009-05-08 @ 12:54:09
Postat av: Johanna

hihi, tack ggr 2 ;D <3

2009-05-08 @ 13:50:18
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0