Studsmatt hoppning, typ (:

Godagens :))
Mindre text&mer bilder, yeah, nu kör vi.
Skola idag ba ännu, svenska först en massa om gymnasiet bara, lalala
Sen engelska, so, tommy&oscar ba dampa hela tin! :o när jag faktiskt försökte jobba (a)
Sen lunch, och efter dt typ konsert ;9
Dt va typ fett tråkigt att kolla på menmen, man dt va ju nte dåligt, bara tråkigt :)
Sen taggade jag,lijah&stinah hem till stinah och åt flingor&hoppade studsmatta, den ni! ;]] höhö
Sen skulle lijah typ hem, så jag taggade hem jag med :)
Måster ju faktiskt göra uppsats&försöka lära mig lite engelska ;$$ haha :D
Vet ni vad, jo, såhär, man ska nte bry sig om alla pinsamma saker man gör, för alla gör ju dt, och plus att man själv tänker nog mer påre än vad alla andra gör, elr ja, dt e så rättare sagt :D
Inte för jag gjort dt idag, men ivf! (((:
pusspuss på er! ♥
pinsamt suddiga bilder ;s 






haha! x)



Kommentarer
Postat av: stina

hihihih ;D flingor in my <3





pusssssss <333

2009-05-06 @ 19:07:27
URL: http://sstinah.blogg.se/
Postat av: jessica

Svar: Tack! ((:

Haha jag sa inte att jag var pank xP

Ja den var lite konstog model typ men den var super snygg, bara de att typ alla kommer ha en likadan sen...

2009-05-06 @ 19:51:05
Postat av: Amir

haha visst ere kul o hoppa på marknivå efter man har varit på en studsmatta! ;D <3

2009-05-06 @ 23:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0