Uppsala, :) <3

Heeeejj! :)) 
Nja, idag hare nte hänt mkt , elr jo kanske men ;d 
Skola först, träslöjd! :D 
Tkr min grejj nästan börjar bli fin nu (a), vilket jag sa ett antal många ggr på lektionen, hehe (a)
Fast har ju ba en lektion kvar nu, så måste hinna kalrt då! :o
Sen taggade vi iväg till tempo först och skulle träfaf på viktor, men sen va han visst vid kiosken (x
Haha, fast lärde gå på en gång ;d
Så sen vare svenska, alla ska stå upp&läsa skit ;p
Sedan hade vi lunch, fick vänta på lijah&stinah ett tag, men tillsut taggade vi hem till mej näre väl slutat (:
Så jag&stinah åt nudlar ;9 , lijah ville nte ha eftersom hon hade haft hemkunskap :)
Aja, fixa oss lite, hihi (a), sen tbx till skolan (:
Då vare france, vilket är en aning dampigt.
Vi ska ha prov nästa vecka på tis, och vi har nte ens gjort halva provet fast vi ba har två lektioner kvar på oss (a), vi är såhäär bäst (h)
Sen slut på den lektione, med kankse fem meningars framgång ;9 höhö
Sen bara so, fixa info, till uppsatsen som ska vara klar på fredag! :ÖÖ
Fitta också!
Eftersom jag ha rmassor kvar att göra! och jag som nte skulle göra såhär :(
Aja, mentorsträff, tagga till uppsala med lijah! :D <3
Haha, vi gjorde typ iget där men (x
Träffade på sofia&alicia två ggr :D <33
Och sen hämtade vi även upp viktor vid forumgallerian typ ((:
Sen typ, gansla snabbt taggade vi hem igen ;9
Lijah följde med hem ett litet tag, men lärde med bussen sen :)
Så nu skriver jag här i bloggen, men ska så fort som möjligt fortsätta på uppsatsen, eftersom jag nte vill ha panik på tors!
Ska egentligen på träning ikv, men skippar nog den, eftersom jag faktiskt har viktigare saker att göra.
pussssss sötnosar!<3

Lijah&Jag! :)<33 
Älskar dej! 
Typ nte ny bild, :)

Kommentarer
Postat av: Amir

naaaw vad gulliga :D <3

2009-05-05 @ 17:50:05
Postat av: Johanna

hihi, tack! :D <3

2009-05-05 @ 17:59:36
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/
Postat av: Viktor

Tack för idag sötnosen ((: <3

2009-05-05 @ 18:36:11
Postat av: stina

älskar er <333

2009-05-05 @ 19:57:18
URL: http://sstinah.blogg.se/
Postat av: lia

tack för att du finns älskling, vet ärligt inte vad ja skulle göra om jag aldrig lärt känna dig. tack för alla fina stunder me dej och tack för alla fina stunder vi kommer ha så länge vi känner varrandra!

älskar dej obeskrivligt mycket gumman <3

2009-05-05 @ 21:39:20
URL: http://lijahh.blogg.se/
Postat av: Johanna

hihi, tack själv! :)) <3

2009-05-05 @ 22:05:20
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0